2011. május 17., kedd

Véletlenek

Egyvalamit már megtanultam az életben:
Nagyon sokszor a véletlenek alakítanak mindent.
MINDENT.
Aki ezt még nem látta be, az majd be fogja.

Ránéztem a blog számlálójára, és láttam, hogy még 2 poszt kell a 150-hez.

A százötvenedik poszthoz már megvan az ötletem, de gondolkodtam,
mi lehetne neki a tökéletes felvezetés, vagyis a 149. poszt.
Volt egy pár ötletem, majd jött a Véletlen.
Ráakadtam a Linkin Park remix-albumára, ami a [Reanimation]  címet viseli.
Akkor már egyből tudtam, hogy mi lesz a tökéletes felvezetés a jubileumi,
150. posztnak.

A [Reanimation]-ön a korábbi számaikat remixelték mindenféle producerek,
mindenféle előadók közreműködésével, bevonásával. A Crawling remixét
a csapat (egyik) zenei agya, Mike Shinoda követte el.
Hogy milyen lett?
Ha profán akarok lenni, azt mondom, hogy olyan, hogy beleélvezek tőle a gatyámba, ha pedig komoly választ szeretnék adni, azt mondom, hogy csodálatos, és gyönyörű lett.

Az benne a gyönyörű, hogy egy lájtos számot csinált belőle, felkért hozzá vendégénekesnek egy Aaron Lewis nevű fickót, aki a Staind zenekar énekese,
és olyan hangja van, amitől az ember libabőrös lesz.

A cselló- és hegedűrészeket pedig Phoenix, a Linkin Park basszusgitárosa játszotta fel.

Íme, a végeredmény:

Linkin Park - Krwlng (feat. Aaron Lewis of Staind)
(Reinterpreted by Mike Shinoda)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése