2011. május 2., hétfő

Kate Nash

Rögtön a lefejezéses poszt után jöjjön egy könnyedebb is!

Kate Nash
Ismerős?

Rossz a kapcsolata, és szakítani akar (?), de nem bír.
Ismerős?


Kate Nash - Foundations



Olyan aranyos az akcentusa.
Én általában jobban szeretem az Észak-Amerikai akcentust,
lehet, hogy azért, meg igyekszem azt beszélni, meg abból
több input ér (hogy egy fősulin tanult szóval vagánykodjak).
De mostanában azon kapom magam, hogy néha egyszerűen
tetszenek a brit akcentusok.

Imádom, ahogy a skótok pörgetik az "r" hangot, mint mi.
A Sons of Anarchy című sorozatban a bandának van egy
belfasti csapata is, azt is imádtam, ahogy ők ír akcentussal
beszélnek. Vagy eszembe jut a cockney...

Kate nem is tudom, milyen akcentussal beszél/énekel,*
de még ha maga a lány nem is az a tündérarcú gyönyörűség,
ezzel a hanggal együtt mégis olyan kis... aranyos.
Ez a jó szó, aranyos.

Vagyis hát... minden nő szép.
A nők szépek.


*- És most, pár nappal később eszembe jut, hogy persze, hisz ez is Cockney!
Amikor a posztot írtam, akkor nem esett le. Amikor a posztban először cockney-t emlegettem, Ruskónak a Cockney Thug című száma jutott eszembe, ahol Alan Ford színész hangját halljuk. És az ő cockney-jára gondoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése