2011. május 10., kedd

Régi 3DG

Emlékszem, amikor '03-ban Kanadában voltam, és megláttam
tesóimnál a Three Days Grace ugyanilyen című albumát.
Megnéztem a kiskönyvet, láttam benne Adam haját,
gondoltam magamban, biztos valami kis buzi
punkbandát hallgatnak ezek a szarosok.

Egyik nap aztán unatkoztam, valamelyiküktől lenyúltam a CD-t, és meghallgattam.
Na, utána irány az HMV, és meg is vettem magamnak.
Pontosan emlékszem, 10 dollár volt az ára, akkori árfolyamon
az 1700 forint.
És már akkor azon gondolkodtam, hogy hogy lehet, hogy nálunk meg
3-szor ennyibe kerülnek még a hazai CD-k is?

Azóta is szeretem a zenekart.
Ez a szám is nagyon megfogott akkor.

"You thought you were standing beside me,
You were only in my way,
You're wrong if you think that I'll be just like you."

Three Days Grace - Just Like You





Megjegyzés: Adam az énekes, és ebben a klipben már nincs taraja.
Amikor az első albumukat felvették, kiadták, Barry a (klipben tarajosfejű)
gitáros még nem volt tagja a csapatnak, csak hárman voltak.
Amikor ezt a videót készítették, addigra már Barry is bekerült,
és addigra Adam már nem tarajt hordott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése