2011. május 4., szerda

Adam Gontier

-nek hívják a Three Days Grace  énekesét.
Nem semmi a srác. Nagyon bírom.

Most itt a Life Starts Now című albumuk címadó dala következik.

Szeretem az olyan szövegeket, amikkel tudok azonosulni.
Ezzel tudok.
A 9 (annyi? Ja, asszem, annyi) hónappal ezelőtti szakítás után volt
egy másfél-két hónap, amiben azért úgy még a dolog hatása alatt
álltam, de aztán túltettem magam rajta.

Utána jött egy kicsit vadabb időszak, voltak érdekes mutatványaim.
De annak is megvolt a maga szépsége.
Írtam apámnak, hogy mit szólna hozzá, ha náluk karácsonyoznék.
Aztán amikor visszaírta, hogy oké, már meg is vettem 10 nappal későbbre a repülőjegyet. Kanada télen... Eddig csak nyáron voltam, de télen még jobb.
Voltam NHL-meccsen, 2 méterre voltam a kedvenc játékosaimtól.
Aztán hazajöttem, és itthon is ment tovább.


Voltak hatalmas bulik, nagy hülyeségek és király őrültségek is.
Na és persze vadítottam minden csajt, akit csak tudtam.

Aztán a vad bulik után jött egy kórházi kitérő a vakbél miatt.
Nem vagyok orvos, nem tudom, hogy az előtte lévő vadulás
mennyiben segítette elő a dolgot, de akkor eldöntöttem, hogy
igen, vissza kell vennem a fiatalos lendületből.



Majd meglássuk, mit hoz az élet.
Az az élet, ami most kezdődik:

Three Days Grace - Life Starts Now

"You've done all the things that could kill you somehow.'


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése