2011. május 9., hétfő

Nyugika és lazaság

Idézet:
"Dude,
This Benga guy is sick. The song I told you about (26 Basslines) is epic, and I dunno if you know any more of his songs, or him at all, but right now I'm listening to another one of his songs (Crunked Up). Ridiculous.
Not as "violent" as Skrillex, but more like chill, but really amazing."
***
"The chill shit is amazing as fuck.. Dubstep initially started from dub (reggae) and became electronic so the chill shit is where it's at. :)))) dig it larrrggeee! I gotta check out the dj you were talkin about"



Mostanában megint egy kicsit kísérletezősebb kedvemben vagyok
a zenehallgatást illetően.

Mondjuk ebben van egy kis szerepe az öcsémnek is.
Bár, ami igaz, az igaz; Bengához már magamtól jutottam el.
A fenti üzenetváltás köztem és az öcsém közt zajlott le kb. 20 perce.
(Remélem, nem bánja, hogy ide kimásoltam.)

Benga azt a fajta dubstep-vonalat képviseli, ami nem az a nagyon
kőkemény, nem az a - a joker hasonlattal élve - "dinoszauruszok lézerfegyverekkel" típusú dubstep, nincsenek benne olyan hangok,
mint amikor Morzsi idegrángást kap, és vadul rágja a kis
sípoló játékát.
Ez sokkal inkább a könnyedebb fajta.
Az a fajta, ami tulajdonképp inkább a basszusokkal operál.
Talán kicsit közelebb van a dubhoz.

Szóval jöjjön az a "Chill shit", ami "amazing as fuck".

Benga - Crunked Up





Ja, és igen, ma már volt egy Benga-poszt (klikk ide a linkre).



1 megjegyzés:

  1. ez a szám egy éve hánykolódik a telómon :) sokszor meghallgattam, és nehezen döntöm el róla hogy tetszik-e vagy nem :) mikor hogy.
    nagy meglepetés hogy újra találkozom vele.

    VálaszTörlés