2011. május 2., hétfő

Beheading of a King

"Egy király lefejezése."
Van egy ilyen nevű zenekar, a kanadai Montréalból.

Ezt a posztot megint egy álmom ihlette.
Érdekes dolgok vannak.

Álmomban borotválkozni akartam.
És azt gondoltam, hogy könnyebben fog menni, ha a fejemet
leveszem a nyakamról, és úgy csinálom.
Úgyhogy levettem.

Volt ott a tükör előtt velem még 3 srác, abból 1 szintén borotválkozott.
Már maga ez elég vicces helyzet. De ott voltak, aztán dumáltunk.
Én meg fogtam a fejemet a kezemben, forgattam, mint egy labdát, és
húztam rajta a borotvát jobbra-balra. És azt gondoltam magamban, hogy
ha két napja borotválkoztam, hogyan lehet már most hosszabb szakállam,
mint eddig bármikor.

(Szerintem az eddigi leghosszabb szakállam akkor volt, amikor benn
voltam a kórházban. Sokan mondták, hogy öregít a szakáll, de amikor
a szombámból a 18 éves gyereket hazaengedték, és viszlátot köszönt,
akkor kiadtam mutternak az utasítást, hogy hozza a hajnyírómat, és
le is toltam a szakállamat. LOL, másnap már mindegyik ápolónő
hellót köszönt, míg előtte mind magáztak. Sőt, amikor hazajöttem,
még meg is borotválkoztam, le is vágtam a nagy sörényemet is,
és csodák csodájára azt vettem észre, hogy minden lány
mosolyog rám...)

Szóval álmomban a saját kezemben fogtam a fejemet...

Gondoltam, keresek valami ehhez illő zenét.
Tudtam, hogy vannak olyan zenekarok, mint például a
Decapitated, a Beheaded (mindkettő azt jelenti, hogy "Lefejezve"),
aztán még eszembe jutott a Cattle Decapitation is.
De ezek death metalt játszanak, azt meg nem szeretem.

Tök véletlenül jutott eszembe, hogy a múltkor hallottam
egy Beheading of a King nevű bandáról is, akik metalcore-t játszanak.
A metalcore a technikás és a szaggatott részek, a jó gitártémák miatt
közelebb áll hozzám, mint a horzsolós death metal, szóval
kerestem egy BOK-számot.

(Közben kiderült, hogy az alig 20 éves énekesük 3 hónapja
öngyilkos lett. Nyugodj békében, Mathieu Paquette!)

Beheading of a King - Reclaim This Gold

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése