2011. június 30., csütörtök

"Harmadnapra feltámadott a halottak közül"

Épp három napja volt az utolsó posztom.
Behalt a gépem, lassú volt, szenvedtem vele, trükköztem,
buheráltam, buzeráltam, meg minden ilyesmit csináltam.
De visszatértünk, ráadásul győztesen az informatika ellen vívott harcból.
Mondhatnók "fászombászmek".

Úgyhogy gondoltam egyet, és beírtam gugliba, hogy "back from the ashes".
Hát erre egy zenekart dobott ki.

Megnéztem a klipjüket.

Back from Ashes - The Suffering Within



Hát ez... hogy is mondjam?
Ahogy az angol mondja: "this is wrong on so many levels".
Magyarul pedig olyasmit mondhatnánk, hogy "ezzel jó sok gáz van."
(És akkor letudtuk a mai angol nyelvleckénket.)


- Először is az énekesnek a "rockerszerkó" mellé a kovbojkalap...
- Aztán az a vicces "mintás" arcszőrzet
(erre mondják azt, hogy mint egy rossz buzi).
- A kövér gitáros alapból viccesen néz ki, ahogy pengeti ezt a gitárt.
(Erre meg azt mondják, hogy "mint a majom a köszörűkövön.)
- Az öklös, amit az énekes bevisz a csávónak 02:40-nél...
1. Gyenge kivitelezés (látszik, hogy nem üti meg).
2. Mintha "színészi játékkal" akarták volna kispórolni a vizuális effekteket. Konkrétan úgy néz ki, mintha maga az ütést kapó fickó lassítaná, majd
állítaná meg a mozgását, és nem utómunkával csináltak volna belőle
lassított felvételt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése