2011. június 13., hétfő

Bájbáj Szása

Nem, nem Pa-Dö-Dö jön.
Hanem Sasha.
Ővele én mindig úgy voltam, amikor még deep house, prog house, trance,
meg ilyen zenéket hallgattam, hogy...
Valahogy úgy voltam vele, hogy tudtam, hogy jó,
mindenhol dicsérték, de valahogy nem kattantam rá.
Ami számait ismertem, azok tetszettek, de
valahogy sosem vallottam magamat Sasha-fannek.

A 2000-es évek elején egyszer egy lemezboltban voltunk faterral.
Én belehallgattam Sasha Airdrawndagger című albumába.
Aztán a végén azt mondta fater, hogy valószínűleg ilyesmi
buliba, koncertre elvinni úgysem nagyon fog engem, úgyhogy
inkább megveszi nekem ezt a cd-t.

Jó sokszor meghallgattam utána.
Elég trance-es számok vannak rajta, most mégis kiválasztottam
egy nyugisat, egy lazulósat.
Erre lehet "lazulni a gépsárkánnyban".

Meg amikor olyan izés vasárnap van (vagy most épp hétfő),
hogy az előző este után egy kis nyugi kell, akkor jól jön ez a szám.

Sasha - Mr. Tiddles



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése