2011. június 16., csütörtök

Ha volna két életem

Sokan, akik ismerik a Piramisnak a posztcímben nevezett számát,
azt gondolják, hogy jaj de jó, jaj de szép szám, itákdálse (stb.)
Sokáig én is azt hittem, hogy ez egy szép szerelmes szám.
Mondjuk valamennyire az is, mert szerelmet vall a párjának, de..!
És itt jön a baszottnagy DE, ami jönni szokott.
Tudjátok, mint a "Tök jó fej vagy, nagyon bírlak, de..."

Szóval DE!

Ha jobban odafigyelünk a szövegre, burkoltan azt mondja, hogy
"Drágám, én téged nagyon szeretlek, de ezzel együtt folyton ott van bennem
az az érzés, hogy legszívesebben megdugnék mindenkit, aki él és mozog."

"Mennyivel könnyebb volna,
Hogyha két életem volna,
Egyet örökre odaadnék neked.
A másik szabad lenne,
Minden nap szárnyra kelne,
És mindenkit szeretne, akit lehet."

Révész azon polemizál, hogy mit tegyen.
Ott van neki a nő, akit szeret, de ugyanakkor hiányzik neki a szabadság.
Mármint Révész énekli, amúgy a szöveget Som Lajos és Závodi János írta.
Vagyis talán ők akarnak kurelni jobbra-balra.

Piramis - Ha volna két életem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése