2011. június 4., szombat

Relaxáljunk!

A múltkor rátaláltam az Asaf Borger nevű kanadai úriember egyik számára.
A Guided Relaxation címűre. Előtte még nem hallottam, de gondoltam, ha
már relaxálásról van szó, kipróbálom. Követtem az utasításokat.
Leültem, lazultam a "gépsárkánnyban", estébé, és nem gondoltam semmire.
Hagytam, hogy a zene átjárja az agyam tekervényeit.

"Find a quiet place, and sit comfortably on the ground,
with your back straight.
Make sure you are in a very comfortable position,
so you can let yourself go completely.
Close your eyes.
Breathe in through your nose, expand your belly.
Hold.
Exhale and blow away all your tensions.
With each breath, let your body relax.
Feel yourself relaxing."

Azt vettem észre, hogy... hát, érdekes volt, de tök jó.
Na meg ez a "Yeah-yeah-yeah" is hatalmas benne.


Borgore - Guided Relaxation




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése