2011. június 14., kedd

Kurva élet

Valahogy mindig úgy voltam az Alvin és a Mókusokkal, hogy
elkönyveltem őket egy punkzenekarnak, és ezzel együtt belekerültek
abba a kategóriába, amit nem hallgatok.
Nem szeretem a punkot. Na jó, de. Néhány számot azért igen.
Green Day, a Rancid néhány száma, meg mittudomén.

Aztán a kategórikus elzárkózáson egy kicsit eresztettem,
egy kicsit lazábbra vettem a figurát, hallottam pár Alvin-számot,
és volt, ami tetszett.

És néha, amikor tele van a faszom a világgal, vagy úgy valamivel,
amikor valami nem tetszik, vagy magamra vagyok mérges, mert tudom, hogy ostoba voltam, vagy ilyesmi, és csak úgy belekáromkodnék egyet a világba,
akkor egyfelől általában bele is szoktam káromkodni a világba, másfelől viszont néha benyomom ezt a számot.


Most is olyan "Jááj, ez a kurva élet!"-hangulatom van.

"Ez a mocskos élet,
Ez a rohadt élet,
Ez a mocskos rohadt kurva élet!
Ez a mocskos élet, ez a kurva élet!"

Alvin és a Mókusok - Kurva élet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése