2011. július 30., szombat

Take that, sucka!

Mindig szidom Lil Wayne-t, és ezt az újhullámos "hip-hop"-nak nevezett valamit.
Most éppen az America's Best Dance Crew 6. évadján dolgozom.
Az első epizódban Lil Wayne számaira táncolnak a csapatok.
Valahogy eszembe jutott, hogy az A Milli című számában elég
gyilkos az 808 (eight-oh-eight).
Konkrétan annyira, hogy meg is öl minden mást, úgy zúg.

Aztán ráakadtam Asher Roth A Millijére, ami remixként van feltüntetve,
de arról van szó, hogy írt egy szöveget a szám zenéjére, amiben beugat
Lil Wayne-nek. Nem is akárhogy.
Ahogy olvasgattam a kommenteket YouTube-on, meg itt-ott, láttam, hogy nem csak én vagyok ezen a véleményen.

"A million here, a million there
Yeah, you got a mil, but for real, dawg,
Nobody cares.

Asher Roth - A Milli



"Muthafucka, I'm ill."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése