2011. július 2., szombat

Ennyit a hősökről


Ő szerettette meg velem a jégkorongot.
Jó sok éve az EuroSporton rákattantam a hokivébére.
Megszerettem a cseheket, megszerettem Jagrt.
Őmiatta szerettem meg a Pittsburgh Penguinst.

Most, egy hároméves orosz kitérő után úgy döntött, visszatér az NHL-be.
Hangoztatta nagyon, hogy a szíve Pittsburghbe húzza, hogy nagyon hálás, és sokkal tartozik Mario Lemieux-nak, és ha ő hívná, még a legminimálisabb összegért is visszajönne Pittsburghbe játszani.
(Mario a Pittsburgh mostani tulajdonosa, és Jagr egykori csapattársa.
Nem mellesleg pedig a hoki történetének egyik legnagyobb alakja.)


Erre aláír az ősi rivális Philadelphia Flyershez.
De az csak egy dolog, hogy a riválishoz írt alá.
Előtte azért három napon át hitegette a fél hokivilágot, hogy holnap dönt, holnap dönt. A Pens 2 milliója helyett a Flyers 3,3 millióját választotta.

Csúnya dolog ekkorákat hazudozni, és így hátba szúrni SuperMariót,
a Pens-drukkereket, egész Pittburgh-öt, és az olyanokat, mint én,
akik már sráckoruktól fogva mindig is istenítették, tisztelték és szerették őt.
Kihasználta Mario nevét, és a Pittsburghben felépített nimbuszát.
Arra használta fel, hogy más csapatoktól minél több pénzt tudjon kicsikarni.

Beleköpött a képünkbe.

Így lett az én hősömből egy nagy nulla a szememben.
Ahogy az angol mondja: "From hero to zero".
Nagyon rossz érzés ekkorát csalódni abban, akit mindig sokra tartottam.

Dear Jaromír,
"You're dead to me."

The Arusha Accord - Dead to Me


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése