2011. július 25., hétfő

Amikor megláttalak

"The night I laid my eyes on you,
Felt everything around me move."

Sokan nem tudták anno, hogy mit is kell kezdeni azzal, hogy IIO.
Ez két I betű, meg egy O. Kiejtve "áájjó".

Amikor először meghallottam, rögtön megbabonázott ez a szám.
Pontosabban először a Creamer & K-féle Remixet hallottam, de
itt most jöjjön az eredeti (először).

IIO - Rapture





***


Mint fentebb említem, először a Creamer & K-féle remixet hallottam.
John Digweed játszotta 2001 júni 15-én a rádióműsorában.
Még a címét sem tudta ő maga sem.
(A nagy DJ-k sokszor még megjelenés előtt megkapják a kollégáiktól az új számokat. Gondolom, ő is csak egy sima fehér címkés lemezt kapott.)
Be is mondja, hogy "Hamarosan megjelenik a Twilo Recordsnál."
Illetve mondja azt is, hogy "Egy hamarosan megjelenő Twilós szám Deep Dish Remixével indítottam a mai műsort. A címét nem tudom, de sokat fogjátok még hallani."


Aztán később Veszprémben bementem egy lemezboltba, és épp benn volt egy DJ, és pont ebbe hallgatott bele. Odamentem, mondom, "Ne haragudj, hadd kérdezzem már meg, hogy mi ez, mert már 3 hónapja nem megy ki a fejemből, de nem tudom a címét."


És most jut eszembe, hogy tényleg majdnem napra pontosan 3 hónap volt, mert '01. 09. 11. volt aznap. A lemezboltból odaértem az albérletbe, és
a tévében épp a terrortámadásról számoltak be.


Szóval jöjjön az a bizonyos - először tévesen Deep Dishnek tulajdonított - remix is.
(Ja, és a lemezen VAIIO szerepelt, mint előadó. Először ugyanis ilyen néven indult a duó, viszont meg kellett változtatniuk, mert nem akartak a Sonyval pereskedni, mivel ők VAIO-nak nevezték a laptopjaikat.)


(VA)IIO - Rapture (John Creamer & Stephane K Remix)






***


Illetve akkor már a rosseb álljon bele, jöjjön a Deep Dish Remix is.


IIO - Rapture (Deep Dish Space Remix)






"Mi amore don't you know,
My love, I want you so.
Sugar, you make my soul complete,
Rapture tastes so sweet."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése