2011. február 12., szombat

"Te tényleg azt hitted? Olyan édi!"

Three Days Grace - Over and Over

Újabb TDG-szám.


Az nekem a legnagyobb bajom...
Hogy.
Nem.
Ismerek.
Lehetetlent.

"- Hogy mit nem ismerek?
- Lehetetlent.
- Mit? Az micsoda?"

Volt az az Adidas reklám, hogy "Impossible is nothing."
Magyarul ezt úgy mondták, hogy "A Lehetetlen nem létezik."

Lehet, hogy sokan olyannak tartanak, aki könnyen felad dolgokat.
Igen, sok mindent feladok. Viszont...
azokat csakis azért, mert nem is akarom őket annyira.
Nagyon kevés olyan dolog van, amit én nagyon akarok.
De ha én valamit nagyon akarok, azt előbb-utóbb elérem.
Megtalálom a módját.

Számomra ezt jelképezi ennek a számnak az egyik mondata:
"I know what's best for me, but I want you instead."
Bár ez a szám inkább szerelmi téma, meg minden, és ez a mondat is ilyesmire vonatkozik, de ezt írtam még a blog legelső posztjában:
Néha átértelmezek dolgokat.

Ez nálam bármire vonatkozik és vonatkozhat.
Ha azt mondod, "ne csináld, fölösleges, nincs értelme", nekem akkor kell csak igazán megpróbálnom. Csak hogy lássam, hogy tényleg van-e értelme.

A jelenlegi munkámat is így szereztem meg.
Pedig volt, aki próbált eltántorítani tőle.
"Tudod, milyen nehéz oda bekerülni?"
"Menj el tanfolyamra."
"Persze, szerinted hol fogsz te olyan munkát találni?"

Amikor legelőször fogtam gitárt a kezembe, anyám leüvöltötte a fejemet:
"Rakd le azt a szart! Zörögsz csak itt vele, úgysem fogsz soha megtanulni gitározni!"
Megtanultam.
Magamtól.

Bár ez a dal nem erről szól, nekem ezt jelképezi.
Nem adom fel.
Szóval mégis ide kötöm a dolgokat. Ha valaki azt mondja nekem, hogy "Neked nem ez lenne a legjobb. A legjobb éppen ennek az ellenkezője lenne."
De épp azért sem azt csinálom, ami 'a legjobb' lenne.
A dalban a fickó sok erőfeszítést öl abba, hogy elérje azt, ami mások szerint nem lenne jó neki.

Ha évek kellenek ahhoz, hogy elérjem, amit akarok, akkor majd évek múlva lesz meg. Addig meg csinálom azt, ami jólesik.


Igen, van, hogy pofára esek?
És?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése