2011. február 11., péntek

Rest In Peace - Mwaaaahhh!

August Burns Red - Indonesia

"David! Rest In Peace!"


Elég tökös dolog, hogy egy metalcore zenekar azt mondja, hogy ők így fognak megemlékezni a fiatalon elhunyt barátjukról, nem pedig egy teljesen klisés, egy szál zongorán, szívszaggató énekkel előadott számmal.
Azt hagyjuk meg a popzenekaroknak.
A maga metalcore-os módján pedig ez egy gyönyörű szám. Szerintem a barátjuk odafentről büszke rájuk.

Szép a szöveg:
"He sleeps in the mountains of Indonesia..."
és olyan megoldások vannak benne, amiket én egy ilyen műfajú számnál a 'jól eltalált' kategóriába sorolok.

02:41-nél a pattogó, ugató szöveg "This plane crashed down in flames" már jelzi, hogy itt valamire nagyon fel kell készülni.
02:51 - jön a váltás a dobnál, (duplázás), aztán a fent idézett üvöltés: "David, rest in peace"... Szinte könnyeket csal a szemembe.

Jól van na, nyálas vagyok. Nem vagyok az. Mondtam a nyitó bejegyzésben, hogy a zene az számomra egy saját kis külön világot nyit meg, amiben én olyasmiket tudok néha átélni, amit lehet, hogy mások kiröhögnek.
Én látom ebben a számban (is) a szépséget.


(A barátjuk, David Clapper misszionárius volt Indonéziában, és egy kisrepülőn szállította a kórházba a beteg embereket. Egyik ilyen útjáról tartott visszafelé, amikor lezuhant a gépe.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése