2011. február 19., szombat

Négy szó

Elméláztam azon, hogy valakivel miért változott meg a kapcsolatunk az utóbbi időben.
(Nem, nem a volt barátnőmről van szó. Ha valaki azt hinné, hogy még mindig sírok utána, azt ki kell ábrándítanom: már elég rég óta nem.)

Ez itt megint a meta metájának a metája.
Igaz, a legmetább poszt a blogon ez volt.
Lefogadom, hogy aki azt olvasta, nem nagyon tudta összerakni, hogy akkor itt most mi hogyan jön egymás után, mi mit jelent, meg mi az összefüggés.
Szinte végig eléggé átvitt értelemben írtam, és szerintem csak én magam értem, hogy mit hogyan gondoltam.

"Too many times I've seen it rip a hole into our friendship."

Ez az a mondat, ami eszembe jutott.
Igazából nem too many times, mert csak most. 
És igazából nem is vagyok úgy vele, hogy ezt mind megkérdezném tőle (ezt=amiket Matt a szövegben a másik fejéhez vág).
De egyszer lehet, hogy le kell ülnünk beszélni.

Addig is

Bullet for my Valentine - 4 Words (To Choke Upon)

"Look... at... me... now!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése