2011. február 28., hétfő

Czápatámadás! - Shark Attack

Ehhez a számhoz nincs mit hozzáfűzni.
Skrillex mészárol, de brutálisan.

01:17-től --> megvan az új csengőhangom.

Annyit mégis hozzáfűzök, hogy Isten bizony, olyan még soha az életben nem történt velem, hogy hallgattam egy zenét, és kirázott tőle a hideg.
Ennél igen. 01:17. Hátradőltem a székemmel, és csett. Néztem a plafont, és nem tudtam, hol vagyok.

Skrillex - This is a Shark Attack



***

Ha már cápatámadás, akkor jöjjön a mára már feloszlott ausztrál
I Killed the Prom Queen
nevű zenekar Sharks in Your Mouth
című száma is.
Más műfaj, de ez is tépkedi a fejeket.
Mellesleg a múltkori Skrillex-posztban említett Bring Me the Horizon-gitáros Jona Weinhofen korábban ebben a zenekarban gitározott.

I Killed the Prom Queen - Sharks in Your Mouth


Na... meghallgatom a Skrillexet még egyszer, hátha túlélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése