2011. augusztus 4., csütörtök

Meg-invade-elt engem a dubstep

"The invaders changed the planet's atmosphere
Creating an eternal night
The sun forever covered by the dark clouds
Living in fear of the machines that now walk th Earth."

Mostanában túlnyomórészt dubstepet posztolok ezen a blogon,
pedig nem ez volt az eredeti szándékom. Mindenféle zenéket akartam.

De mindig van valami, amit úgy gondolom, hogy de fasza lesz leírni.

Mint pl. hogy a múltkor leírtam Excision és Liquid Stranger polgári nevét.
Ez a szám is Excision keze munkáját dicséri, de rajta kívül még egy kelownai
srácét is, név szerint Troy Beetles-ét.

Troy Beetles művésznevéről, a Datsik-ról mindig olyan oroszos feeling ugrott
be, merthogy ugye ott van Pavel Datsyuk, az orosz hokis.

Aztán kiderült, hogy nem is álltam olyan messze az igazságtól.
Ugyanis Troy a művésznevét Вячесла́в Вале́рьевич Да́цик-tól kölcsönözte.
A B cirillben V-t jelent, a fordított R "ja", az az Y-féle valami a "cs"...

Na mindegy, egyszerűbb, ha leírom, hogy
=
Viacheslav Valerievich Datsik
(Vjacseszláv Valérijevics Dácik)
Aki egy orosz MMA-harcos.

Most, hogy szépen kifejtettem a Datsyuk-Datsik párhuzamot, illetve, hogy ki is az a Datsik, (meg a másik Datsik), következzen a zene.

Excision ft. Datsik - Invaders


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése