2011. augusztus 10., szerda

Gospel

Ha már eszembe jutott Amerika '97,
eszembe jutott egy másik szám is.
Akkor még nem értettem, hogy mi ez.
Érdekes, hogy akkor még nem is tudtam sehonnan megszerezni.
Amikor '03-ban Kanadába mentem, akkor töltöttem le ezt a számot.
6 év után még emlékeztem rá.

Lényeg az, hogy van egy gospel-zenész fickó,
aki több kórussal is nyomult már.
A God's Property az egyik ezek közül.

De milyen poén szövegek vannak benne.
"...and have the Holy Ghost party with me."
Hogyaszonya, a Szent Lélek is velem bulizik. Kész.
Viszont olyan kis dallamos, kis funkys a téma. Hadd szóljon!

God's Property from Kirk Franklin's Nu Nation ft. Cheryl James - Stomp



A dalban rappelő Cheryl James nem más, mint a régen igen népszerű
Salt'N'Pepa trió egyik tagja, Salt.
Kirk Franklin pedig, milyen érdekes, ugyanúgy január 26-án
ünnepli a szülinapját, mint a Triviumos Matt Heafy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése