2011. március 17., csütörtök

Törjünk, zúzzunk, bulizzunk - Rocksztárság

Ezt a számot imádtuk régen. Még most is szeretem.
Sajna, csak cenzúrázott verziót találtam belőle, és ez a cenzúra kicsit meg is öli az egészet. Vagyis találtam cenzúrázatlan verziót is, de aban meg homályos
volt a videó. Pedig épp a kép a lényeg.

Merthogy azt akartam írni, hogy bírom az ilyen klipeket, amikben sokan szerepelnek. Mármint sok ismerős arc.


Limp Bizkit - Break Stuff


Közel sem biztos, hogy ennyi az össz, de néhány:
00:23 - Snoop Dogg
00:58 - Dr. Dre
01:06 - Hailie Jade Mathers (Eminem lánya)
01:07 - Eminem
01:12 - Riley hawk (Tony Hawk fia)
01:22 - Jonathan Davis (Korn)
01:29 - Pauly Shore
És állítólag szerepel még Flea (RHCP basszeros), és Seth Green is,
őket nem láttam...



(A folytatáshoz klikk a poszt címére!)
(Vagy itt lenn, a Facebook Like gomb alatt a "További bejegyzések" feliratra.)


***

Ha már itt tartunk, hogy sok ismerős arc a klipekben,
akkor jöjjön még egy.

Puff Daddy - Bad Boy for Life


Kicsit rossz képminőség, de talán kivehető.
Illetve a kép/hang is csúszásban van. Így nagyon nem az igazi, de ez van.
Hihetetlen, hogy ennél jobb minőség nincs a YouTube-on.
És itt most Diddyt, és a sleppjébe tartozó embereket nem említem.
01:06 - A zenekar:
gitár - Dave Navarro
dob - Travis Barker
basszusgitár - ???
02:03 - Ice Cube
02:28 - Snoop Dogg
02:34 - X-Zibit
02:59 - Ben Stiller
03:49 - Mike Tyson
03:52 - Nas
04:08 - Shaquille O'Neal
Illetve a végén a Crazy Town költözik be a szomszédba
(ez már nincs benne ebben a klipben).


***

Na jó, három a magyar igazság, ebben is van egy csomó ismert ember.
Biztos, hogy ebben sem mindenkit ismerek fel.
A szőke sunákat a fene se ismeri fel.
Dekoratívak, tréfálnivalók, de a nevüket ki tudja?

Nickelback - Rockstar


Na mindegy, tehát azok, akiket én így hirtelen felismerek:
00:13 - Billy Gibbons (ZZ Top)
00:15 - Wayne Gretzky
00:48 - Gene Simmons
00:50 - Paul Teutul, Sr.
01:14 - Kid Rock
01:24 - Taryn Manning (?)
01:32 - Nelly Furtado (gyönyörű, mint mindig)
01:40 - Mikey Teutul, Paul Teutul, Jr. 
01:57 - Ted Nugent
02:17 - Lupe Fiasco
02:26 - Eliza Dushku
03:05 - Bálint a Subscribe-ból (hehe, na jó, ez csak vicc volt, de hasonlít rá)

A teljesség kedvéért "ráwikiztem" a dalra, és itt van a lista, hogy kik szerepelnek a klipben. Van egy pár, akit nem ismertem fel, ja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése