2011. március 16., szerda

Three Days Grace - Last to Know

Ma volt először olyan, hogy leültem, és figyelmesen végihallgattam a
Three Days Grace Life Starts Now című albumát.

Ahogy ezt a számot hallgattam, és hallottam a szövegét,
arra gondoltam, hogy de jó lett volna, ha egy pár hónappal
korábban megvan ez a CD, és akkor tudom hallgatni.

De mindegy. Ha véletlenül van olyan, aki olvassa ezt a blogot,
és ha véletlenül épp nemrég szakítottak vele,
és ha véletlenül éppen valaki másért hagyták ott,
akkor neki szól a szám első fele.

És ha véletlenül épp van olyan, aki épp túltette már magát a szakításon,
akkor őneki szól a második fele.

Szeretem az ilyen számokat, amikor az elején azt hiszed,
hogy szomorú, aztán a végére változik a szöveg.

"This was my first love --> This was my worst love
She was the first to go --> You'll be the first to go
And when she left me for you --> And we she leaves you for dead
I was the last to know --> You'll be the last to know."

Cuz you know you will be the last to know.
Cuz you will be left for dead.

Schadenfreude Blog.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése