2011. március 25., péntek

Az érem két oldala

Éppen Jersey Shore-t fordítok.
Mi férfiak szoktunk olyanokat mondani, hogy a nők hülyék.

(Ha már zenével kapcsolatos a blog, nyugi, lesz zene is. Csak egy kicsit felvezetem a témát, hogy hogyan jutottam el ma ehhez a számhoz.)

Jenni állandóan balhézik a barátjával, Tommal telefonon. Mondogatja, mennyire szar a kapcsolat, szakítani akar, ennek nincs értelme.
Mit csinál?

Elkezd mással találkozgatni.

Többször elmondja a kamerának a "titokszobában", hogy mennyire jól érzi magát Rogerrel, és Tom nem is hiányzik neki, de még nem szakít Tommal, mert meg akarja nézni, hogy Rogerrel hogyan alakulnak a dolgok.
Tom közben felhívja, hogy "Figyi, nem telefonáltál."
Erre az a válasz, hogy "Épp megyünk Nicole-lal a mólóra kávézni."
A mólóra. Oda beszélte meg a találkozót Rogerrel.

Persze ez egy tévéműsor, és a fél világ látni fogja a történéseket.
Tom is utólag, és így utólag fog rájönni, hogy "Hoppá, amikor én azon görcsöltem, hogy hogyan tegyem jobbá a kapcsolatunkat, ami érezhetően megromlott, ő már Rogerrel találkozgatott, és már abszolút nem érdekeltem."

Aztán amikor már alakulnak Rogerrel a dolgok, Jen felbátorodik.
Érzi, hogy ő már nem veszíthet, mert ha Tom ki is rakná, ott van neki Roger.

Aztán egyszer, amikor összebalhéznak, elkezd üvölteni Tommal:
"Ide figyelj, én kurvára semmi rosszat nem csináltam mielőtt idejöttem Jerseybe, de te meg mégis teljesen bunkón viselkedtél velem!"

És utána ő sír, hogy Tom mennyire bunkó volt vele.

Szóval Jenni, ne sírj.
Vagy inkább sírj.

Justin Timberlake - Cry Me a River


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése