2012. április 20., péntek

Szellemek, meg minden lófütty

Nem tudom már, mikor és hol hallottam először a
The Art of Flight
című snowboardos filmről, de már a bemutatója megfogott.
Alig vártam, hogy kijöjjön.
Aztán tavaly karácsony előtt (is) elmentem Kanadába, ahol mondtam
Dani öcsémnek, hogy ha jó filmet akar, ezt töltse le, és nézzük meg.

Egyik este, miután már megvolt a jó kis vicces cigi,
jött a Dani az ötlettel, hogy nézzük meg ezt.

Néztük, az agyamat majdnem eldobtam, annyira sokkolóan jó volt.
Jött a jelenet, ahol mutatják, hogy Travis Rice-ék miket művelnek,
csúsznak a havas lejtőkön, állati felvételek, gyönyörű tájak...
És egyszercsak megszólal ez zene.

Csak passogok, hogy milyen kurva jó, amikor Dani megszólal:
"Baaazmeg, deadmau5 - Ghosts 'n' Stuff.
Ráadásul a Nero Remix.

Annyira készen lettem tőle,
olyan audiovizuális élmény volt, hogy el se lehet azt mondani.



deadmau5 ft. Rob Swire - Ghosts 'n' Stuff (Nero Remix)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése