2011. április 28., csütörtök

Nine Inch Nails + aranylakodalom = ?

5 éve (is) alkottunk az öcsémmel.
Akkor nem én mentem hozzájuk, Kanadába,
hanem ők voltak itt, mert a nagyszüleinknek
Aranylakodalma volt.

Alapesetben a nagyszülőknél szoktunk aludni, de most a sok vendég miatt
kiszorultunk onnan, és egy nagyon jó ismerős családnál aludtunk.

Éjjel, amikor botorkáltunk a szálláshelyünkre, én természetesen besétáltam a megszokott szobánkba "otthon" (a nagyszülőknél)...
A rokonok meg a töksötétben rám "köszöntek", hogy hopp,
eltévedtél, öreg.

Aztán odataláltunk az ismerősökhöz.
Belépünk az ajtón, én meg hangosan elkezdem, hogy
"There is no you, there is only me!"
Öcsém válasza:
"Peti, kuss, bazmeg, mindenki alszik!"
Mire én:
"Szarok rá! There is no fucking you, there is only me!"

A poszt címéből kiderül, hogy NIN-t énekeltem.
"Énekeltem."
Én ekeltem. A Dani nem ekelt.

Nine Inch Nails - Only


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése